Pokud nenajdete svou banku mezi online bankovními převody můžete zvolit metodu "ostatní banky". V platební bráně se vám pak zobrazí potřebné platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol. Po přihlášení do svého internetového bankovnictví zadáte údaje, které zobrazila platební brána. V případě, že váš mobil podporuje čtení QR kódů, si můžete usnadnit načtení platebních údajů pomocí QR platby. Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je již možné platbu potvrdit jako obvykle. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.
Na dobírku při převzetí od dopravce (Česká pošta, Zásilkovna) zboží zaplatíte (hotově nebo kartou) při převzetí od poštovního doručovatele ČP, kurýra dopravní společnosti DPD nebo v Balíkovně. Platbu na dobírku umožňujeme pouze pro objednané zboží s celkovou hodnotou do 3.000,- Kč. Výše poplatku za dobírku se odvíjí od zvoleného způsobu dopravy.
Předem převodem na náš bankovní účet uFio banka a.s. Pokud si vyberete úhradu převodem na bankovní účet, zašleme vám v potvrzovacím e-mailu také informace, které jsou potřebné pro provední platby. Zboží společně s daňovým dokladem odešleme po připsání částky na náš účet.
Možnosti dopravy v České republice:
Česká pošta – Balík Do ruky
Zásilku vám doručí Česká pošta na vámi zvolenou adresu většinou již následující pracovní den po podání zásilky. Prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu budete informováni o termínu doručení. Čas nebo místo doručení si můžete změnit. V případě neúspěšného doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a bude vám poslána SMS zpráva o možnostech jeho vyzvednutí. Pokud si balík nevyzvednete během 7 dnů, případně nezměníte termín jeho doručení, bude automaticky odeslán zpět na naši adresu. Doporučujeme zásilku co nejdříve po převzetí otevřít a přesvědčit se, zda nedošlo k poškození obsahu. Případnou reklamaci je třeba vznést do dvou pracovních dní ode dne doručení. Cena 100,- Kč